راه های آسان کسب درآمد از خیاطی
09
آوریل

راه های آسان کسب درآمد از خیاطی

راه های آسان کسب درآمد از خیاطی بسیار زیاد است ولی در نگاه کلی رشته خیاطی امروزه یکی از رشته های محبوب و پرطرفدار مخصوصا در بین خانمها میباشد و با کمی خلاقیت و استفاده از ایده های نو میتوان این کسب و کار را توسعه داد.

در گذشته و حال یکی از پردرآمدترین رشته های خیاطی مزون دوزی و بصورت تخصصی تر مزون عروس بوده و هست. لباس عروس از جمله مواردیست که خانمها در انتخاب آن بسیار حساس هستند و سعی میکنند که بهترین مزون را انتخاب کنند.

درسته درآمد مزون عروس بسیار بالاست ولی از طرفی راه اندازی مزون نیاز به سرمایه زیادی دارد. بهتر است با ما همراه باشید تا راههای آسان درآمدزایی از خیاطی را با هم بررسی کنیم:

یکی از مواردی که نیاز به سرمایه بالا ندارد دوخت اکسسوری میباشد. کاری که در منزل میتوانید انجام دهید.

دوخت اکسسوری حجاب

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار اکسسوری های حجاب است که میتوانید به راحتی انجام دهید و از طرح های ساده و در منزل شروع کنید و کارتان را حتی تا ایجاد یک کارگاه کوچک با محصولات متنوع ادامه دهید.

این محصول انواع گوناگونی دارد که میتوان به هدبند، ساق دست، یقه حجاب، مقنعه و… اشاره کرد.

نکته اینجاست که هر محصولی تولید میکنید باید جدیدترین طرح ها را انتخاب کنید تا فروش بالایی داشته باشید اگر میگوییم یقه حجاب منظور یقه های ساده قدیمی که از جنس ریون بودند نیست.

یقه حجاب

یقه حجاب 3

امروزه این یقه حجاب ها مورد پسند اکثر افراد در هر سنی و با هر گرایشی میباشد. پس بهتر از بیشتر روی طرح هایی کار کنیم که تعداد مخاطب های بیشتری دارد.

دوخت سرویس آشپزخانه

اکثر خانمها تمایل دارند تا هر از گاهی تغییری در آشپزخانه خود بدهند و یکی از مواردی که اگر بعنوان ست استفاده شود جدا از کاربردی که دارد جلوه جالبی به آشپزخانه میدهد همین سرویس آشپزخانه میباشد.

و میتوانید مدل ها و طرح های بسیار جالبی را در گوگل سرچ کرده و با خرید وسایل آن شروع به دوخت کرده و در اینستاگرام و دیگر پلتفرم ها به فروش بگذارید.

و همانطور که میدانید سرویس آشپزخانه شامل دم کنی، زیر قابلمه ای، دستگیره و حتی حوله و… میشود که فروش خوبی دارد.

دوخت سرویس آشپزخانه 1

میتوانید از طرح های مینیمال و ساده که این روزها بسیار محبوب هستند الگو برداری کنید. یا از طرح های کلاسیک

دوخت سرویس آشپزخانه 02

ولی پیشنهاد ما به شما این است که طرح های مختلفی را تولید کنید تا نیاز و سلیقه های مختلف مخاطب را بتوانید پوشش دهید.

دوخت سرویس خواب

یکی دیگر از نیازهای هر خانه سرویس خواب میباشد که  شامل رو تختی، رو بالشتی و دیگر وسایل ریز هست که به زیباتر کردن هر چه بیشتر اتاق کمک میکند و حتی میتوان آنرا با پرده ست کرد که بحث گسترده تری را میطلبد.

فقط توجه داشته باشید که علاوه بر کیفیت دوخت، انتخاب طرح پارچه و چگونگی نمایش خروجی کار (همان عکاسی از کار منظورمان است) تاثیر بسزایی در فروش تولیدات هنری شما دارد.

سرویس خواب

سرویس خواب کودک

علاوه بر سرویس خواب بزرگسال میتوانید بصورت niche و تخصصی روی سرویس خواب کودک کار کنید چرا که هم حجم کار کمتر و راحتتر هست هم برای عکس برداری مشکل فضا ندارید و میتوانید براحتی تولید محتوا کنید و در پلتفرم های مختلف هنر خود را در معرض عموم قرار دهید و کسب در آمد کنید.

ست خواب کودک02

 

شما حتی میتوانید با یادگیری هنر گلدوزی و ترکیب آن با خیاطی کار بسیار زیبا در عین سادگی به مشتریان خود ارائه دهید.

ست خواب کودک

این ست ها طرفدارهای زیادی دارند و از این راه نیاز مشتریان زیادی را میتوانید پاسخگو باشید.

 

و در اخر و همانطور که همه میدانید میتوان از طریق دوخت شومیز و لباس بارداری و… هزاران مثال دیگر کسب درآمد کرد.

هدف ما تنها اشنایی شما با تعدادی از راههای کسب درآمد از خیاطی بود تا با اطلاعات کاملتری سمت این رشته هنری بروید و در صورت تمایل آموزش خیاطی را شروع کنید و یا اگر این رشته را اموزش دیده اید بتوانید از این طریق کسب درآمد کنید.