Embed HTML not available.
25
مارس

یک شب درخشان بساز!

اگرچه اغلب قصه‌ها خیالی‌اند اما شما می‌توانید در زندگی واقعی این نقش را بر عهده بگیرید و با دوخت یک لباس شب یا لباس عروس زیبا و باشکوه، یک شب درخشان را رقم بزنید.

هم چشم‌نواز، هم پردرآمد

دوخت برتر با ارائه‌ی دوره‌های ویژه دوخت لباس شب و لباس عروس این فرصت را برای شما فراهم کرده تا در این زمینه مهارت کسب کنید و نقش پر رنگ شب‌های مهم زندگی دیگران باشید.

این روزها دلایل مختلفی مثل بالا رفتن هزینه‌ها، اختلاف سلیقه، فرهنگ و بسیاری موارد دیگر باعث شده تا کمتر کسی بتواند برای خرید لباس شب یا لباس عروس سمت برندهای خارجی برود؛ از طرفی خرید لباس‌های این چنینی از راه دور سخت است و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند قبل از خرید لباس، آن را در تن خود ببینند. این موضوع باعث شده تا بازار کار خیاط‌های ماهر در زمینه‌ی دوخت لباس شب و عروس، پردرآمد باشد. بسیاری از افراد پس از یادگیری و کسب مهارت، مزون تخصصی لباس عروس و نامزدی راه‌اندازی می‌کنند و با توجه به بازار محدود و کوچک، می‌توانند به درآمدی ورای تصوراتشان برسند. از خوان اول تا خوان هفتم

خبر خوب این است که آکادمی تخصصی دوخت برتر یک دوره‌ی ویژه با اساتید با تجربه برای علاقه‌مندان فراهم کرده که می‌توانید با تخفیف باورنکردنی و هزینه‌ای بسیار مناسب آن را تهیه کنید. دوخت برتر به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین با هدف بالا بردن کیفیت آموزش خیاطی و الگوسازی، از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را شروع کرده و در حال حاضر، خانواده‌ای با بیش از ۱۵۰ نفر متخصص با تجربه است. در این دوره‌ ویژه، مدل سازی بیش از ۶۰ لباس شب و عروس با جدیدترین متدها از صفر تا صد آموزش داده می‌شود. علاوه بر آن، با خرید این دوره، از دو دوره‌ی آموزش خیاطی با متد ترک و دوره‌ی آموزش جواهر دوزی به صورت رایگان برخوردار خواهید شد. این دوره‌ها شما را در مسیر دوخت یک لباس زیبا و بی نقص یاری می‌کند.

علاقه‌مندان به هنر خیاطی می‌دانند که دوخت لباس شب و لباس عروس، خوان هفتم این حرفه است. شما با اتمام این دوره و با کمک هنر و مهارت‌تان می‌توانید به خیاط ماهری تبدیل شوید که نه تنها برای جشن‌ها و مهمانی‌های خودتان، بلکه برای دیگران هم لباس‌هایی بی‌نظیر و چشم‌نواز بدوزید. آیا لذت‌بخش و هیجان‌انگیز نیست که قادر باشید زودتر از دیگران، جدیدترین مدل‌های لباس شب ژورنال‌های تخصصی را بدوزید؟

هر لحظه با شما تا دریافت مدرک

به علاوه، نیازی نیست نگران سوالات و اشکالات احتمالی خود باشید. کارشناسان دوخت‌برتر تا ۳۶۵ روز پس از خرید دوره، به صورت ۲۴ ساعته برای رفع اشکال و پاسخگویی به سوالات هنرجویان در دسترس هستند.

در نهایت یادآور می‌شویم که شما پس از پایان دوره، برای اشتغال‌زایی و کسب درآمد، مدرک پایان‌دوره دریافت می‌کنید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست مشاوره، همین حالا وارد صفحه‌ی «یک شب درخشان با دوخت‌برتر» شوید!